heey! Tenkte jeg skulle tipse deg om en treningsside siden jeg har lest i innleggene dine at du har begynt å trene hjemme 😀 Jeg er student og alltid på faren, så denne siden har virkelig reddet meg. Den heter webtrening.no og jeg betaler 70kr i måneden 🙂 prøvde å poste en kommentar om denne siden for en stund siden, men kommentaren kom ikke gjennom. Håper den gjør det nå!
Supergøy å se deg på bloggerne forresten, morsomt å se den siden av deg <3
Har lest bloggen din lenge nå, men har ikke kommentert så mye før. Ville bare si at du er sjukt fin og jeg digger deg! Syns det er så gøy å se deg på bloggerne?
Hei Anniken! Jeg vet du har svart på det før, og jeg har søkt rundt som en gal for å finne det, men hva heter fargen på håret ditt?:) Forresten er det skikkelig gøy å se deg på bloggerne!! Vil også bare takke deg for alle tankeinnleggene dine. De har virkelig hjulpet meg! Klem<3
Du ser alltid så fantastisk ut!
heey! Tenkte jeg skulle tipse deg om en treningsside siden jeg har lest i innleggene dine at du har begynt å trene hjemme 😀 Jeg er student og alltid på faren, så denne siden har virkelig reddet meg. Den heter webtrening.no og jeg betaler 70kr i måneden 🙂 prøvde å poste en kommentar om denne siden for en stund siden, men kommentaren kom ikke gjennom. Håper den gjør det nå!
Supergøy å se deg på bloggerne forresten, morsomt å se den siden av deg <3
Du er vakker du! Både på innsiden og utsiden 🙂
Ur snyggt! Kram från Switzerland, //Sofia ( https://www.sofiacm.com )
Har lest bloggen din lenge nå, men har ikke kommentert så mye før. Ville bare si at du er sjukt fin og jeg digger deg! Syns det er så gøy å se deg på bloggerne?
Hei Anniken! Jeg vet du har svart på det før, og jeg har søkt rundt som en gal for å finne det, men hva heter fargen på håret ditt?:) Forresten er det skikkelig gøy å se deg på bloggerne!! Vil også bare takke deg for alle tankeinnleggene dine. De har virkelig hjulpet meg! Klem<3
wææ, jeg aner ikke 🙁 Ring modern design på sandvika! De har skrevet det ned <3
Elsker antrekket! Du ser smashing ut! <3
Elsker outfiten!
https://www.amwidvey.com
Elsker outfiten!
Hei, hvilken str har du i jakken og buksen?:) tenkte å bestille på nett, men er usikker på str! Takk for hjelp:))
small! <3