Snekkerbukse!Snekkerbukse!Snekkerbukse!Snekkerbukse!Snekkerbukse!
Snekkerbukse og t-skjorte: Brandy melville / Sko: Birkenstock / Solbriller: RayBanSnekkerbukse!Nå er det en liten stund siden jeg har blogget.. Det har helt seriøst gått i et stort kjør siden jeg kom meg hjem fra Stavanger. Jeg bor i bilen og har ting å gjøre 24/7.. Nå har jeg kommet meg hjem fra klessalget og har solgt neeesten alt! Super koselig å møte så mange av dere, tusen takk for fine ord. I morgen tenkte jeg å fortelle dere litt om alt jeg skal i sommer. Tror jeg trenger å få skrevet det ned selv. Skal også sette på nytt hår i morgen, haha gått 3 dager uten extensions og jeg dør! Dere ser kanskje også at jeg har blitt blond igjen? No more grey. Vi snakkes!

-A9

14 Responses to Snekkerbukse!

  1. Hei! Hvilken størrelse har du solbrillene i? Hvis du ikke vet, så står det på venstre pinne.. Enten 47/21 eller 50/21 ?

      • De finnes i to størrelser ? hadde vært veldig til hjelp hvis du kunne sjekket hvilken dine er i.
        Størrelsen står på innsiden av venstre brillestang. ?

  2. Sååå kul bukse!!
    Hvorfor blogger du to steder?
    Gleder meg Sååå mye til sesong 2 av sweatshop btw?

Leave a reply