




Snekkerbukse og t-skjorte: Brandy melville / Sko: Birkenstock / Solbriller: RayBan
Nå er det en liten stund siden jeg har blogget.. Det har helt seriøst gått i et stort kjør siden jeg kom meg hjem fra Stavanger. Jeg bor i bilen og har ting å gjøre 24/7.. Nå har jeg kommet meg hjem fra klessalget og har solgt neeesten alt! Super koselig å møte så mange av dere, tusen takk for fine ord. I morgen tenkte jeg å fortelle dere litt om alt jeg skal i sommer. Tror jeg trenger å få skrevet det ned selv. Skal også sette på nytt hår i morgen, haha gått 3 dager uten extensions og jeg dør! Dere ser kanskje også at jeg har blitt blond igjen? No more grey. Vi snakkes!
-A9


så fin!
ELSKER dette antrekket!!
Hei! Hvilken størrelse har du solbrillene i? Hvis du ikke vet, så står det på venstre pinne.. Enten 47/21 eller 50/21 ?
Oi, aner ikke.. Trodde bare det var en størrelse på de runde? :-O
De finnes i to størrelser ? hadde vært veldig til hjelp hvis du kunne sjekket hvilken dine er i.
Størrelsen står på innsiden av venstre brillestang. ?
brandy sender vel ikke til norge? hvordan har du kjøpt de ?
Butikken fins i Oslo! 🙂
Kule bilder !!
Hvilken salong farget du håret sist? Og hva heter fargen på de nye extentionsen?
Farget det på samme sted, modern design! Usikker på hva fargen heter!!
Har brandy melville norsk nettbutikk?:)
De har kun butikk i oslo! 🙂
Sååå kul bukse!!
Hvorfor blogger du to steder?
Gleder meg Sååå mye til sesong 2 av sweatshop btw?
Blogger ikke to steder?? :O