Liten anbefaling til dere! Denne bruker jeg ca annen hver uke, egentlig skal jeg ta den en gang i uken, men det får jeg aldri til! Den er kjempe god, den tørker ut alt på huden din, jeg har egentlig litt tørr hud, men andre ganger ikke så denne kan brukes for alle! Den tørker ut kviser også! Jeg har ikke så mange kviser såå? kanskje det skyldes denne? ikke vet jeg! Den burde prøves iallfall, kjempe god er den!

Den kjøpes på Apoteket.

Kommer enda et innlegg i kveld.

enjoyy

-A9

3 Responses to Anbefaling

Leave a reply