T Y S K L A N D
B E R L I N
TO NETTER I BERLIN OG FIRE DAGER HJEMME
Da starter løpet om å komme seg frem til målstreken. I dag sto jeg opp rundt 04:00, sto opp, vel jeg sto vel kanskje opp. Poenget er at jeg er trøtt, og gretten. Så voldsomt morgen gretten og jeg ser ut som et kråkereir på to ben. Jeg vet ikke engang hva som er mellom tennene mine eller hvordan håret ser ut at the moment. Jeg er nemlig på vei til Berlin sammen med Got2be som hårmodell! HAHA, jepp det tenkte jeg også. Hvor skal dere få håret fra? Gleder meg til å se hvilket vidunder de skal få ut av fjonet jeg har på toppen. Jeg reiser sammen med søte Madeleine som også skal være modell, JEPP hun har noe mer rapunzel hår enn meg. Skjønner dere jeg er trøtt? Bra, for det er jeg. Jeg misunner alle som ligger under en varm dyne og sover akkurat nå. Jeg har virkelig funnet ut at jeg er et av tidenes største B menneske, og det blir ikke akkurat bedre med årene. Uansett, vi snakkes der! Jeg skal nå sette meg på noe som føles ut som Gardemoens tidligste flyvning noengang og komme meg til Berlin som det fuglereiret jeg er akkurat nå. Skal bare overleve denne kaffen først, vi snakkes snart!
. . .





Håper du får en fin tur og en bra opplevelse i Berlin, og at du tar vare på deg selv de neste ukene 🙂 Kjenner meg igjen i det «kom deg gjennom»-moduset, håper du klarer å nyte. Viktig å gjøre ting du liker.. Stor klem fra meg
God tur til Berlin! <3
Berlin er forresten en helt fantastisk by hvis en er vegeterianer/veganer, så enormt mye godt utvalg! 😀
Dette er en kommentar som ikke er super relevant i forhold til innlegget, men vil bare si at jeg er ei jente på hele 24 år som har hatt store problemer med å gå uten sminke. Bare å gå ned og hente posten var et gjøremål som jeg måtte gjøre med sminke (og postkassen er i kjelleren i bygningen jeg bor i). Men etter å ha vært på bloggen din så har du vist hvor nydelig og forfriskende det er med et ansikt uten sminke. Jeg har begynt å like meg selv i den naturlige looken også nå og klarer å gå ut døren uten sminke, trene uten sminke, hente posten uten sminke (haha). Ja, dette virker utrolig overfladisk, men jeg synes det i hvert fall er forfriskende å komme inn på en blogg og se ei jente som kan vise begge sider; den pyntet og den naturlige 🙂
Om du enda er i Berlin, må du dra innom Babel å spise verdens beste falaffel
Skjønner godt du var trøtt men også så heldig som får reise å se de tingene du ser 🙂 Håper du har en fin helg vakre Anniken <3