Har du fått med deg EAT-Lancet rapporten? Jeg har skrevet et innlegg om rapporten, hvilket kosthold den anbefaler at hele verdens befolkning må ha for at vi og planeten skal overleve, og om at det er på tide for alle benekterne å våkne opp. Les innlegget her: https://plantpwr.wordpress.com/2019/01/19/kjaere-kjottspisere-dear-meat-eaters/
Dette har ikke noe med videoen å gjøre, men jeg tenkte jeg skulle spørre deg hvor mange hull du har i ørene sammenlagt? Og en ting til..ser at du kombinerer forskjellige øredobber og øreringer, hvordan kommer du frem til sammensetningen? Er det planlagt eller mer tilfeldig? Har du den samme komboen på andre øret? Ble litt spørsmål om øredobber her haha, men vurderer selv å ta flere hull i ørene. Håper på svar! Jeg digger deg og stilen din ☺️
Først og fremst kjære Anniken ikke vente at noen kommer til å «save you from lonelyness». I alle fall der hvor du er akkurat nå det skal ikke skje. Tenk om det er så mange som har samme problem. Og sikkert du er kjent med flere sånn mennesker. Hva har du gjørt for å hjelpe dem? Akkurat. If you are lonely- go home to your parents and ask them if they are ok? Be there, may be they need you as much as you need someone who gonna come and save you from lonelyness.
Har nettop lest boka di og må jeg si jeg er rimelig skuffa. Du skriver så fint på bloggen til vanlig og har så fine refleksjoner rundt livet, trodde derfor at du kom til å gjøre det bra her også. Vet at det liksom er deg som 16 åring og at man da kanskje ikke har de helt store tankene og bekymringene og perspektivene men dette var kjedelig og jeg angrer på at jeg har brukt både tid og penger på denne vitsen av en bok. Den hadde ingen spenningskurve og ble litt flat. Føles ut som en litt kjedelig blogginnlegg dratt ut til det ekstreme. Det hadde holdt med to sider, ble lei etter første kapittel. Det er så synd for jeg digger deg egentlig og har fulgt med siden Teenage Boss og Sweatshop, du virker som en dame men bein i nesa som ikke er redd for andres meninger og det er bra! Det står det respekt av. Men noen ganger bør man kanskje ha litt selvinnsikt og vurdere sitt eget arbeid uten å gjøre det i affekt. Bare fordi man har jobbet med boka lenge og at det er et vanskelig tema er ikke ensbetydende med at den er bra. Var kanskje litt ekstremt med terningkast 2, men jeg ville ikke gitt så langt unna. Hadde forventet et litt bredere vokabular og språkbruk av en dame på din alder.
det var jo kjipt å høre, ja haha. var vokabularet og språkbruken til en 16 åring og det var en utfordring i seg selv å ikke putte inn lærdom og erfaring. så sånn ble det bare 🙂
Har du fått med deg EAT-Lancet rapporten? Jeg har skrevet et innlegg om rapporten, hvilket kosthold den anbefaler at hele verdens befolkning må ha for at vi og planeten skal overleve, og om at det er på tide for alle benekterne å våkne opp. Les innlegget her:
https://plantpwr.wordpress.com/2019/01/19/kjaere-kjottspisere-dear-meat-eaters/
Wow kult!!
Dette har ikke noe med videoen å gjøre, men jeg tenkte jeg skulle spørre deg hvor mange hull du har i ørene sammenlagt? Og en ting til..ser at du kombinerer forskjellige øredobber og øreringer, hvordan kommer du frem til sammensetningen? Er det planlagt eller mer tilfeldig? Har du den samme komboen på andre øret? Ble litt spørsmål om øredobber her haha, men vurderer selv å ta flere hull i ørene. Håper på svar! Jeg digger deg og stilen din ☺️
Klem Julie
Heii <3 jeg har 3 hull på begge sider, og det er egentlig bare litt tilfeldig hva jeg velger av øredobber! <3 men har forskjellige komboer på ørene!
sterk video
Først og fremst kjære Anniken ikke vente at noen kommer til å «save you from lonelyness». I alle fall der hvor du er akkurat nå det skal ikke skje. Tenk om det er så mange som har samme problem. Og sikkert du er kjent med flere sånn mennesker. Hva har du gjørt for å hjelpe dem? Akkurat. If you are lonely- go home to your parents and ask them if they are ok? Be there, may be they need you as much as you need someone who gonna come and save you from lonelyness.
Er du for god til å svare leserne dine? De som er grunnen til din suksess?
haha, ehhhh HÆ?
Har nettop lest boka di og må jeg si jeg er rimelig skuffa. Du skriver så fint på bloggen til vanlig og har så fine refleksjoner rundt livet, trodde derfor at du kom til å gjøre det bra her også. Vet at det liksom er deg som 16 åring og at man da kanskje ikke har de helt store tankene og bekymringene og perspektivene men dette var kjedelig og jeg angrer på at jeg har brukt både tid og penger på denne vitsen av en bok. Den hadde ingen spenningskurve og ble litt flat. Føles ut som en litt kjedelig blogginnlegg dratt ut til det ekstreme. Det hadde holdt med to sider, ble lei etter første kapittel. Det er så synd for jeg digger deg egentlig og har fulgt med siden Teenage Boss og Sweatshop, du virker som en dame men bein i nesa som ikke er redd for andres meninger og det er bra! Det står det respekt av. Men noen ganger bør man kanskje ha litt selvinnsikt og vurdere sitt eget arbeid uten å gjøre det i affekt. Bare fordi man har jobbet med boka lenge og at det er et vanskelig tema er ikke ensbetydende med at den er bra. Var kanskje litt ekstremt med terningkast 2, men jeg ville ikke gitt så langt unna. Hadde forventet et litt bredere vokabular og språkbruk av en dame på din alder.
det var jo kjipt å høre, ja haha. var vokabularet og språkbruken til en 16 åring og det var en utfordring i seg selv å ikke putte inn lærdom og erfaring. så sånn ble det bare 🙂
Gåsehud, kvalme, glede, vemod… Takk for at du delte, av en eller annen grunn trengte jeg å se den, akkurat nå, uten å vite det. Keep being you <3
Du har noe ved deg. Noe sårt og ekte. Og det treffer meg i hjerterota.
tusen tusen takk