


Bird tea: HER
Okei, serriøst. Hvor søt er ikke denne teen? Jeg husker læreren min sto foran tavla på skolen og fortalte oss alt man kunne designe selv, og plutselig dukket det ett bilde opp på powerpointen hennes, teposer. Formet som fugler! Jeg ble helt forelsket og spurte hvordan hun fant de, det visste hun ikke i og med at bilde kun var noe hun hadde funnet på google. Haha, å tror dere jeg ga meg? nope, jeg aaaaner ikke hvor lenge jeg lette etter disse teposene, OVERALT på nettet. Jeg søkte på alle mulig navn og vips, plutselig var de å finne på etsy.com eller.. Mikkel fant de vel haha. Teposene er iallefall håndlagde, og selve teen er fra fjellene i China. Hvor friskt, sunt og godt høres ikke det ut? Jeg måtte teste det ut og tro det eller ei, de smaker utrooolig godt! Jeg liker egentlig ikke grønn tee, men denne var god. Putt oppi fire sukketter og den er supergod! Eneste som er litt synd er at de er veldig dyre, men verdt lykken den gir.. Haha, iallefall til koppen er tom!
-A9


Så kult <3
åå så herlig !
Yummie! x fra Holland!
så søte de var, hihi 😀
såå søte 😀
Fabulous blog 😉
welcome: https://kinnnga.blogspot.com/
Hvor mye veier du? :DD og hvilke str har du uggsene i? <3 elsker bloggen din! du fortjener å være mye høyere oppe på topplisten enn det du er!
så søtt!
Så søt den var 😀
Supersøt te!
så herlige! 🙂
Leser egentlig ikke så mye blogger, men må alltid besøke din! Lurer på om du fortsatt har diamant på tannen, lurer på om jeg vil ha en selv…
åå så stilig! dumt at det var så stiv pris på den! 🙁
Er PJS’en din long bear?:)
Anonym: ja:)
Emma: tusent takk! Vet ikke helt hva jeg veier desverre, men har 38 i uggsene! 🙂
åå, den var så søt!
åh, søtt !
Mega flott blogg!
Så utrolig søte!
Det er vildt cool med bird tea:)