



Kjole: HER
Som lovet! Denne kjolen er sååå fin! Er perfekt til finere anledninger. Sitter helt perfekt og er behagelig å ha på, aa elsker den!
Så må jeg jo få takke dere igjen, herregud så gode dere var mot meg på innlegget om hundene i Romania! Ser også at det ble godt spredd rundt om i Norge og det er bra. Utrolig bra! Haha, aner ikke hvorfor, men jeg kjenner jeg har litt skrivesperre idag, vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg faktisk. Aff, har bare så sinnsykt lyst til å legge meg ned og sove bort resten av denne søndagen, er sliten og trøtt bare. Blir skikkelig seigt med mandag imorgen, blæ.. Så jo, en ting. Haha, må jo takke pappa for de fine bildene idag!
//Sponset
-A9


kjempefin!
Fin kjole på fin jente 🙂 Veldig fine bilder!
Åå så fin du er!
Du er nydelig!
herlig kjole!
Du er så vakker! Nydelig kjole 🙂
Såå fin kjole!
kjempefin! 🙂
Wow! Den var utrolig fin <3
Wow! Utrolig fin kjole! Jeg lurte litt på hvordan vinterjakke du har tenkt til å bruke i år? Er på jakt etter en ny jakke uten pels 🙂
Wow, Anniken! du er så utrolig vakker!
Både du og kjolen er nydelig! Herlighet så fin!
kjempe fint 🙂
Du er nydelig som alltid 🙂 Men jeg lurer på hva slags ring du har. Hvor har du kjøpt den og hvilken størrelse er det hvis det er diamant. Den er såå fin og enkel 🙂
Ane Magnussen: kommer ut på bloggen snart! <3
kjempe fin kjole 😀 å bildene er også kjempe fine 😀
Så utrolig flott du er, Anniken!
klem 😀
https://www.tamt.blogg.no
PS: Vi selger på bloggen via bazar.no
Pen!!
Nydelig kjole 🙂 Du er nydelig og vakker! 🙂
Så fin kjole ! 🙂
Kjempe fin, jeg likte den kjempe mye 🙂
Du er det nydeligste jeg har sett! Skulle ønske jeg så ut som deg! <3
WOW, så nydelig! Både du og kjolen 🙂
Du er så nydelig, Anniken! Wow!
Kjempe fin kjole på ei utrolig vakker jente! Det innlegget om hundene var helt forferdelig og jeg hadde ikke engang hørt om det. Blir helt kvalm bare av tanken. Syns det var fint av deg å dele det slik at flere får opp øynene for saken. <3
Kjempefint! 🙂
Flott kjole =)
kan du fortelle hvor mye frakten kom på jumpsuiten? og legge ut bilde av hele?:)
skal du innkjøpsvideo fra paris?
Så fin du er!!
Hei!
Lurer på hvor du har tatt disse bildene?:) leter etter en location til en fotojobb :p
Elise: rett der jeg bor, solbergelva 🙂
Fin 🙂
du er så utrolig pen! hva kostet LV skjerftet ditt? (:
martine: 2300:) tusen takk!!<3
Nydelig! Kjempefin kjole.
Wow! Dette var en nydelig kjole! Fy søren så fin!