EN SUPER VELLYKKET DAG MED DERE!
I dag var jeg som sagt (og mast mye om) på Sandvika storsenter for å møte alle dere! IIK! Så flott å endelig få møte så mange av dere og jeg ble helt satt ut av hvor mange som hadde bestemt seg for å komme en tur. Jeg var helt ærlig super redd for at det skulle komme kun et par stykker haha, men det trengte jeg tydeligvis ikke være redd for. Nå har jeg akkurat kommet hjem og gleder meg til å få i meg så mye taco at jeg sprekker. Har en venninne på besøk, så vi skal bruke resten av kvelden på å slappe av og se en film. I morgen blir det et lite intervju før jeg må pakke til Island! Åjadda! Jeg skal på tur igjen! Denne gangen er det faktisk med Anders så tenkte å filme en video igjen med Olympus kamera mitt for å vise dere hele turen. Vi skal besøke så mange steder at dette blir et stk intens tur.. Anders har heller ikke opplevd å ha kameraer på slep hele turen så det kan bli interessant.
TODAY I`M WEARING:
Jakke: Zara Sko fra Nelly: HER Bukser: IRO (HER) Genser fra IRO Veske: HER
OLYMPUS PEN E-PL8
Disse bildene er tatt med Olympus kameraet mitt som jeg er storfornøyd med! Vesken på bilde er heller ikke annet enn en kameraveske!! How amazing, den er spesial laget for at kamera skal ligge trygt inni. Love it! På disse bildene har jeg brukt 14-42mm som er mitt favoritt objektiv for omtrent all foto. Det er handy, enkelt og lett å ha med seg.. Noe som er et must for min del! ER SÅ FORNØYD!










Så gøy! Jeg skal også snart til Island, vil du legge ut litt reisetips? 😀
Det var veldig moro å se deg i dag!
Vakre deg <3 Noe spesielt du gjør med håret for å få så mye volum?
tørrshampoo! <3
Hvor er den røde jakken til vennina di fra?
Her hadde du helt sykt fint hår, Anniken!<3
Er kameravesken din fra olympus? Den var skikkelig fin!!
jepp! <3