I samarbeid med Nelly.com
Andrea, Anna og Julia ♥
Fanny queen SLAY!
Sølv kjole med åpen rygg: Utsolgt Sort kjole med gull: HER Kjole med blonder: HER Gullkjole: HER Sort: HER (adlinks)
BLOGGERNE VAR MED TIL STOCKHOLM
Såå, senere på kvelden kom resten av bloggerne og vi ble tildelt en helt sinnsyk middag i slottet. Fine flotte gode bloggerne var også med på tur og filmet hele shooten! Dette var siste opptak for denne gangen og det var nesten trist å se de gå. Altså, det å dele livet sitt slik jeg har gjort dette halvåret har vært veldig spesielt for meg.. Man blir glad i de man åpner seg til, og jeg er så sinnsykt takknemlig for at jeg får dele det lille livet mitt med store bloggerne. En i teamet kalte det en «ære» å få lov å følge meg, vel.. Jeg mener det er en ære å få lov til å fulgt. En helt fantastisk gjeng, virkelig. Haha, guud Anniken stop it! Blir helt emosjonell av tanken. Uff, uansett! Eller nei, ikke noe uansett. Dette er virkelig helt overveldende.. Alt jeg får bli med på om dagen, herregud. Alt fra mennesker, shooter og reiser. Lille meg. Hjelp, jeg er faen stolt av meg selv ♥
// Soo, later in the evening came the rest of the bloggers and we were delivered a completely insane dinner in the castle. The television program I´m shooting with where also there and filmed throughout the shoot! This was the last recording of this time and it was almost sad to see them go. Thus, sharing my life the way I’ve done this season has been very special to me .. One is affected by the feelings, and I am so insanely grateful that I get to share my little my life with them. The team called it an «honor» to be allowed to follow me, well .. I think it is an honor to be allowed to be followed. An absolutely wonderful bunch, really. Haha, God Anniken stop it! Being totally emotional. Oh, whatever! Or no, no matter what. This is really quite overwhelming .. All I do these days, my god. Everything from the people, the shooting and the traveling. I’m damn proud of myself //
Nå skal jeg komme meg hjem til Bergen, vi snakkes snart!











Seriøst jeg måtte se på bildene tre ganger, før jeg forsto at det faktisk var bloggere og ikke supermodeller.. Fader, hele gjengen ser jo ut som Victorias Secret modeller og du ligner sånn på Gigi Hadid på det ene bildet, at jeg måtte studere det.. Fy flate, du er fin altså, og for en kropp da, herremin.. <3 Tror fint du kunne blitt modell etter de bildene der.. <3
Så vakre dere var alle sammen <3 Som om det er tatt ut i fra et eventyr 🙂 Lurte på hodepryden dere hadde, de fine hodebåndene med steiner. Hvor er de fra? Finner de ikke på Nelly :((
Åh, hårbøylene på disse bildene er dødskule!:D
Fyfaen. Du ser virkelig ut som en dronning på det gruppebildet der! SLAY ANNIKEN