– Flotte Livanne –
– Parmaskinke, mozzarella & Ruccola –
– Kjølig morgen –
· MORGEN DUGG OG VARM KAFFE ·
Åhh, kan ikke beskrive hvor godt det var å se Livanne igjen. Haha, selvom det kanskje har gått… En uke? Jeg vet ikke, noen ganger kjenner man bare ekstra godt på seg at det var godt å se en person igjen. Livanne er en av mine nærmeste venninner, og vi har hatt våre greier. Jeg er så glad i den jenta. Vi er like til sinns, og den ene har det den andre mangler. Vi fullfører hverandre på en eller annen merkelig måte. Sammen er vi sterke? Er det sånn man sier det en kjølig torsdags morgen i Drammen by?
♥
// Oh, can not describe how good it was to see Livanne again. Haha, although it might have gone … A week? I do not know, sometimes it´s just so amazing to see a person again. Livanne is one of my closest friends, and we’ve had our stuff. I am so fond of the girl. We are equally at heart. We complete each other in some strange way. Together we are strong? Is that how you say it a chilly Thursday morning? //






Hvilken strl har du i kjolen??
Xs-small! 🙂
hvor er skinnjakken fra?
Bodaskins! 🙂
Elsker dine øyenbryn! Oaoa! 😉
Så fine dere er! Ser ut som en herlig morgen. Kan jeg spørre deg hvilke kamera du bruker? God påske forresten 🙂
Canon 6d! <3