SÅNN! Endelig er jeg plassert i sengen med pcen i fanget, herregud den dagen her har gått i ETT stort kjør.  Jeg har jo visst i nesten en måned at jeg skulle til Gøteborg idag, likevel (som det susehue jeg er) dro jeg på skolen idag uten noen aning om at jeg skulle vært på vei til Oslo. Så det ble utrolig stressende når jeg fant det ut! Haha heldigvis gikk det bra! Som sagt så skal jeg og Madeleine på photoshoot med junkyard! Er første gangen jeg møter Madeleine og hun er superkoselig! Sinnsykt søt jente både på innsiden og utsiden! Haha, uansett nå har vi akkurat bestilt mat på roomservice og venter på to burgere. Blir godt å få i seg litt mat etter en buss tur på 5-6 timer. Blæ jeg er trøtt! Så er shooten selvfølgelig klokka 9 på morningen så dere kan jo tenke dere…. 

Gleder meg til å vise dere bilder fra shooten! Vi snakkes 

-A9

21 Responses to Jeg er i Gøteborg!

  1. hva heter den fuktighetskremen du kjøpe fra kanebo med ekte silke i? regner med at de har flere, men den du kjøpe virket veldig bra så vil gjerne kjøpe den! har veldig tørr og sensitiv hud…

  2. Heei Annikken! <3 Jeg bare lurte på om du kunne skrive et innlegg om Akademiet, hva du syntes, hva som er bra med å velge den skolen, snitt og litt diverse om skolen. Vurderer å søke etter jul =) <3 håper du kan svare <3

Leave a reply