SÅNN! Endelig er jeg plassert i sengen med pcen i fanget, herregud den dagen her har gått i ETT stort kjør. ♥ Jeg har jo visst i nesten en måned at jeg skulle til Gøteborg idag, likevel (som det susehue jeg er) dro jeg på skolen idag uten noen aning om at jeg skulle vært på vei til Oslo. Så det ble utrolig stressende når jeg fant det ut! Haha heldigvis gikk det bra! Som sagt så skal jeg og Madeleine på photoshoot med junkyard! Er første gangen jeg møter Madeleine og hun er superkoselig! Sinnsykt søt jente både på innsiden og utsiden! Haha, uansett nå har vi akkurat bestilt mat på roomservice og venter på to burgere. Blir godt å få i seg litt mat etter en buss tur på 5-6 timer. Blæ jeg er trøtt! Så er shooten selvfølgelig klokka 9 på morningen så dere kan jo tenke dere…. ♥




Gleder meg til å vise dere bilder fra shooten! Vi snakkes ♥
-A9


Så gøy! Kos dere, og masse lykke til imorgen 😀
Så fine dere er !
Fine jenter 🙂
Kos dere på photoshoot og kos dere videre i Gøteborg 😀
Fine bilder 🙂 kos dere på shoot! Gleder meg til å se bilder <3
Så gøy! Flotte jenter begge to! 🙂 Gleder meg til å se bilder og kos dere masse! 🙂
Love the pictures and both of your hair! <3
Nyt dagen :)))))
hvilken størrelse har du i sauevesten din fra H&M? :))
Maya: small <3
Hvorfor skrev du «lille byen kalt Drammen»? Den er ikke så liten..
så gøy, du får kose deg 🙂
Hvor er den svarte genseren du har på deg fra?❤️
Nydelige begge to!:) Lykke til på shoot, og kos dere masse!
hva heter den fuktighetskremen du kjøpe fra kanebo med ekte silke i? regner med at de har flere, men den du kjøpe virket veldig bra så vil gjerne kjøpe den! har veldig tørr og sensitiv hud…
Heei Annikken! <3 Jeg bare lurte på om du kunne skrive et innlegg om Akademiet, hva du syntes, hva som er bra med å velge den skolen, snitt og litt diverse om skolen. Vurderer å søke etter jul =) <3 håper du kan svare <3
Så søte dere er ! Håper dere koser dere !! 🙂
julia: heter kanebo silk moist <3
Linde: det er en jumpsuit fra stylepit!<3
Line: haha, nei nei
Hvor redigererdu bildene dine? 🙂
Isabella: pixlr!!