JEG HAR BURSDAG!JEG HAR BURSDAG!JEG HAR BURSDAG!

· JEG  KAN  FAKTISK  IKKE  TRO  DET ·

Jeg er 20 år gammel. Jeg er 20 år gammel.. JEG er 20 år gammel. What? Jeg har ventet på denne dagen i 20 år, bokstavelig talt. Jeg tror ikke det finnes et menneske på denne jord som har gledet seg mer til å bli 20 år gammel enn det jeg har gjort. Jeg tenkte på det når jeg var 10, men også når jeg ble 18. Samtidig visste jeg ikke om jeg gråt av glede eller noe annet rart når klokken slo 00:00. Det hele ble faktisk litt for overveldende, haha. Hvor teit er ikke det å si? Jeg var litt i sjokk før tårene bare strømmet på. Jeg vet ikke helt hva denne dagen bringer på enda, men det jeg vet er at jeg skal spise middag med hele 24 venner i kveld. Haha, jeg bare «yesss I have friends bitches», neida. Joda. Nå skal jeg fortsette å fordøye at dagen endelig har kommet. Jeg har tråkket meg rundt i 20 år og puster fortsatt. Klapp på skulderen Anniken!
HIPP HIPP HURRA TIL MEG!  

JEG HAR BURSDAG!

// I am 20 years old. I am 20 years old .. I’m 20 years old. What? I’ve been waiting for this day for 20 years, literally. I do not think there’s a person on this earth who have rejoiced more to be 20 years old than what I’ve done. I thought about it when I was 10, but also when I was 18. At the same time I did not know if I shed tears of joy or anything strange when the clock struck 00:00. The whole thing was actually a bit too overwhelming, haha. How lame is that to say? I was a little in shock before the tears just flowed. I do not know what this day brings, but what I know is that I’ll have dinner with 24 friends tonight. Haha, I was like «yesss I have friends bitches» // 

JEG HAR BURSDAG!

17 Responses to JEG HAR BURSDAG!

  1. Gratulerer med dagen til vakreste og klokeste bloggeren i Norge! Håper dagen lever opp til forventningene <3

  2. He he litt rart hvordan bloggere *reklamerer* for egen bursdag.. Jeg kunne aldri tenkt meg å ropt ut når jeg har bursdag men :p

Leave a reply