Halleluja!! Jeg kom ikke opp til skriftlig eksamen!!! æææ, gudsjelov. Nå er det bare det å ikke bli trekt opp til muntlig eksamen så er det sommerferie på meg!! Hadde vært såå deilig å få slippe. Så isteden for å sitte med lekser i hele dag dro jeg rett til Mikkel, der vi lagde pannekaker! Om dere vil se oppskriften vi brukte kan dere finne den HER! Supergode, og ikke minst sunne! Eneste jeg gjorde var at jeg brukte jordbær istedenfor bringebær og toppet de med philadelphia (sjokolade). Nå skal jeg tvinge Mikkel til å se enda ett par episoder av «Halvbroren». Vet det er mange som lurer på hvor jeg får sett de, siden nrk ikke sender serien lenger på nett. Jeg har rett og slett bare lastet de ned.. Veldig ulovlig med andre ord! Haha. Kos dere masse ikveld

-A9

11 Responses to Jeg kom ikke opp!

  1. ÅÅÅÅÅl, dere minner meg om to drittunger <3 derfor jeg elsker dere

    Favorita cuppels :PpP

Leave a reply