Hei Anniken! Kanskje litt off topic, men hadde vært spennende om du lagde et innlegg/ en videoblogg med en sånn «what I eat in a day» eller no:-) om ikke det, hadde det vært nyttig om du kunne kommet med litt tips rundt det å kutte ned på kjøtt, og gå over til mer vegansk mat!
God tur! Dubai er gøy, kos deg!:D
Riktig god helg!<3
Oh, din heldiggris! ? kos deg masse i Dubai. Håper du kan lage en videoblogg om bøker du anbefaller igjen. ?
Du er veldig heldig Anniken !
Hvorfor svarte du nei da noen spurte om du skulle til Dubai i kommentarfeltet for et par dager siden?
fordi da skulle jeg ikke haha
Hei Anniken! Kanskje litt off topic, men hadde vært spennende om du lagde et innlegg/ en videoblogg med en sånn «what I eat in a day» eller no:-) om ikke det, hadde det vært nyttig om du kunne kommet med litt tips rundt det å kutte ned på kjøtt, og gå over til mer vegansk mat!
Hvorfor står det her at du har blitt hacket ? Kan liksom ikke se innlegget.
Hva er greia med hackey by????? :0