



♥ I går samlet vi oss en liten gjeng og dro for å bade hos Jessica. Elsker været om dagen til de grader, er så utrolig deilig å varmt, og man føler at sommeren endelig er satt i gang. Kan ikke vente til jeg skal begynne å reise rundt i sommer. Jeg skal faktisk innom så mye som fem land i løpet av sommeren! Æææ, skal bli så bra! Endelig kan jeg gjøre akkurat det jeg har lyst til, og det er å reise. Gleder meg til å ta dere med på turen. Haha, nærmere sagt «finne seg selv tur». Nå skal resten av familien grille, vi snakkes!
-A9


Ser deilig ut!!
FIN BIKINI! Hvor er den fra? 🙂
VS! <3
å härligt!
Heihei! Jeg lurte bare på om du kunne legge ut bildet av din vegg på soverommet. Den med mange forskjellige typer tekster hvis det gir noe mening. Du la det ut på snap en gang og det hadde vært gøy og se enda mer av det. Du er så inspirerende! Keep up the good work
Det kan jeg gjøre når jeg får den opp på det nye rommet, tusen takk! <3
Så herlig, gleder meg masse til å følge deg i denne tiden!:)
Fine bilder ! Deilig med sommer !
Er bukinitoppen å finne?
VS! <3
Hvor er bikinien fra?:)
Victorias secret! <3
Hvor er bikinen fra?:)
Den er fra VS! <3
Såååå herlig! Kos deg masse i sommer!
hvor er bikinien fra? 🙂
Victorias secret! <3