Nåå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen og er ganske så «ferdig» haha, gleder meg til å hive i meg noe mat og krype under dyna. Har en prøve jeg må øve på også så kvelden blir vel til det. Er så deilig å bare slappe av når jeg kommer hjem og ikke må stresse med noen jobb eller lignende. I går fikk jeg forresten en liten pakke i posten med helt nye gummistøvler og regnjakke. Dette trengte jeg veldig! Jeg har jo egentlig Hunter støvler fra før som jeg deler med mamma, men fordi hun har mindre ben enn meg så blir de egentlig altfor små. Derfor var det deilig å få noen selv. Er iallefall super fornøyd og de er utrolig varme i og med at de allerede er fylt med for på innsiden. Jakken er også helt super, dette er sånne ting jeg aldri invisterer noe penger til så når det først kommer en skoletur eller en regnværsdag er ikke jeg så veldig forbredt med andre ord. Haha, uansett! Nå får jeg hive meg over kjøleskapet å se om jeg finner noe mat♥



Gummistøvler fra Ilse Jacobsen: HER / Regnjakke fra Rain: HER
//Sponset
-A9



😘😀😃 fine
Anonym: tusentakk! <3
Du er så vakker Anniken, virkelig!
Så utrolig fine! jeg har samme 🙂
De var kjempefine ! Har hunter selv 🙂
Har de selv i sorte! Utrolig fine med lisser! 🙂 Søtt bilde!
awww it looks so good on you !! 😀 so inspiring as usual !
så fin!
Diman Dilir: takk <3
Fanny: thank you!! <3
Emilie: Ja, de er veldig fine! Takk 🙂
Kristiane: Takk, jaa Hunter er også utrolig fine! 🙂
Rebekka Rinnan: Åhh <3 De er så fine!
Anniken: Tusen tusen takk søte deg <3
Så kule støvler, syns fargerikt regntøy er utrolig kult på ellers triste regnværsdager! Vi har forresten bakt hornene du tipset om på bloggen og de ble supergode!
Lykke til med øving til prøve,
klem
https://www.tamt.blogg.no
Så fint det var 🙂 Lykke til med prøven også, krysser fingrene for deg! <3
Du er kjempe pen!! Elsker bloggen! <3
Lilly: Tusen takk! Så koselig å høre <3
June Holm: <3<3 takk!
tamt.blogg.no: Åh så koselig å høre, får ta en titt! 🙂
Så fint det var 😀
såå fine ting !
Du er så utrolig pen! 🙂
De var kjempestilige! Har selv en venninne som har kjøpt seg knallrøde støvler, og det er jo så stilig! 🙂
Klem Elle
Elle: Ja det er utrolig fint! <3
Anonym: Tusen takk, så koselig å høre <3
Andrea Victoria Stene: Tusen takk <3
Hege: Takk søte deg! <3
Haha, stjernetegnet mitt er også løven. <3
Nora: <3
Så fin du er!!
Hvilken størrelse har du i jakken? 🙂
hvilken størrelse har du i jakken ? 🙂 kjempefin!!
Amalie: takk<3 den har jeg i xs!
Anna: den har jeg i xs! <3
Det var kjempefine gummistøvler 🙂
nydelig, du er virkelig nydelig Anniken!
Irene: takk <3
Stine Marlen: tusen takk søte deg <3
Du er så herlig! For en søt jente du er! Du virker som en sterk jente med mye tæl! Du er inspirerende Anniken. Du burde være stolt av deg selv. Virkelig!
Så fint! <3 Hvilken str har du i jakken? Er den kort på armene? Jeg er ganske lang i armene skjønner du, hehe!
Siri Flatholm: Jeg har den i xs <3 Den er ganske lang på armene så hadde nok passet deg!
A: Tusen tusen takk!! <3
Kjempe kule gummistøvler❤️
Jeg så deg på Buskerud storsenter når gikk motevisning😃
Du var kjempe flink!!!
Helt klart victoria secret neste💖
Du har et utsende som alle vil ha😃
Du har en kjempe kul stil💕
Jeg håper virkelig du leser dene kommentaren
Forde jeg er kjempe stor fan av deg❤️
Åhh, de var fine! Har dem i mintgrønn selv 🙂 Den litt kortere varianten da, men elsker den høye også!
Du har kjempe fin blogg! Jeg er fast leser!:)
åå, så fint! Ha en stålende onsdag 🙂
tamt -ikke mye tamt likevel: ligemåde<3
Ellie: det er koselig å høre! Tusen takk <3
adadb: åh de hørtes kjempe fine ut! <3
Stor fan!: så utrolig koselig å høre søte deg <3