Hei!

Herregud som det snør?! når jeg gikk ute kom jeg jo inn med en hel hatt på hode, så nå er jeg så frysen at jeg egentlig bare har mest lyst til å legge meg i sengen med sex and the city episoder og en kopp kakao.. Frister noe sjukt.. Neida, selvfølgelig har læreren min bestemt seg for at vi skal levere et prosjekt inn på søndagen som jeg ikke har begynt på engang.. Uansett dro jeg til drammen i dag, og stakk en liten tur innom CARA, der fant jeg verdens herligste genser var bare 2 igjen så måtte kjøpe den! Så nå er jeg passe blakk kan man vell si..

I kveld skal jeg sove hos en vennine og kose oss, tenkte jeg skulle legge ut en sminkevideo i kveld..hehe.. siden så mange av dere vil se det.. Kos dere masse i dag<3

 

Wildfox couture: «seeing stars»  den kostet 2295 kroner.

enjoyy

-A9

9 Responses to Seeing STARS

Leave a reply