Dere er skikkelig fine sammen og kler hverandre godt! Er interessert i å høre hvordan dere møttes ogsånt, kanskje dere kunne hatt en videoblogg sammen? Gjerne på norsk 🙂
Gurimalla så fine dere er sammen, Anniken. Det virker som at dere utfyller hverandre på en helt unik måte.
Men kan du plisplisplis legge ut en video av hvordan du sminker deg slik «naturlig» som du var i denne videoen? På noen av klippene ser det ut som du bare har pudder og noe på brynene dine? Hadde satt så stor pris på å se hvordan du gjør en slik naturlig look!
Nydelig video!
du nevner du bruker vsco for å redigere bilder til bloggen.. du redigerer dem på mobilen da og overfører de rett til bloggen via mobil eller sender du dem videre og legger dem ut via pc? sliter selv og få til det og føler jeg ødelegger kvaliteten ved å redigere og sende til pc og videre til blogg..
Synes også at du har fått så utrolig fin hud. Tror du har nevnt på bloggen din tidligere at du har slitt litt med uren hud en stund, og lurer på om du har noen tips ettersom huden din har blitt så fin.
Hei! Jeg såg på bloggerne i dag og var så imponert over det du gjør og har gjort! Jeg blir rørt av det du skriver på bloggen din. Jeg går inn på bloggen eller instaen din og det gjør dagene mine bedre! Ved å lese innleggene dine har gjort meg til et bedre menneske og har et annet syn på livet….. jeg ble inspirert av deg til å begynne og blogge selv. Du er bare en inspirasjon for meg og jeg digger deg 😉
Hei! Dette har riktignok ikke noe med innlegget å gjøre.. Men på bloggerne, første episoden du er med i tror jeg. så har du på en svart, hvit mønstrete genser når du sitter foran kamera og snakker. Kjempefin! Hvor er denne fra?
Hahaha slutten av videoen!!??
Ser ut som du hadde en fantastisk reise Anniken!!
Så fin reise dere hadde!!
Men Anniken kan du please lage ett innlegg om smykkene du bruker til hverdag og hvor vi kan få tak i lignende, <33 du har alltid så fine smykker!!
bagatiba og glitter <3
Dere er SÅ fine sammen!!!
Dere er skikkelig fine sammen og kler hverandre godt! Er interessert i å høre hvordan dere møttes ogsånt, kanskje dere kunne hatt en videoblogg sammen? Gjerne på norsk 🙂
I will! <3
Gurimalla så fine dere er sammen, Anniken. Det virker som at dere utfyller hverandre på en helt unik måte.
Men kan du plisplisplis legge ut en video av hvordan du sminker deg slik «naturlig» som du var i denne videoen? På noen av klippene ser det ut som du bare har pudder og noe på brynene dine? Hadde satt så stor pris på å se hvordan du gjør en slik naturlig look!
Det kan jeg prøve på! <3
Nydelig video!
du nevner du bruker vsco for å redigere bilder til bloggen.. du redigerer dem på mobilen da og overfører de rett til bloggen via mobil eller sender du dem videre og legger dem ut via pc? sliter selv og få til det og føler jeg ødelegger kvaliteten ved å redigere og sende til pc og videre til blogg..
xx
sender de fra kamera til mobil, defra på mail! Man mister jo noe av kvalitet, men ikke mye!
Likte bedre når du vlogga på norsk, for når du snakker engelsk får du ikke frem den sykt bra humoren din. I miss it <3
Så utrolig fin hårfarge du har nå, hva gjør du for at det skal bli sånn? Flott video, fineste Anniken!!
tørrshampoo!
Hei Anniken!
Først og fremst, så utrolig fine dere er sammen!!
Synes også at du har fått så utrolig fin hud. Tror du har nevnt på bloggen din tidligere at du har slitt litt med uren hud en stund, og lurer på om du har noen tips ettersom huden din har blitt så fin.
Håper på svar.
Ecalyptus olje fra bodyshop, om det skrives slik.. LIFESAVER!
Mener du tea-tre oljen? Finner ikke noe eukalyptus-olje i sortimentet deres ?
jepp! <3
Hei! Jeg såg på bloggerne i dag og var så imponert over det du gjør og har gjort! Jeg blir rørt av det du skriver på bloggen din. Jeg går inn på bloggen eller instaen din og det gjør dagene mine bedre! Ved å lese innleggene dine har gjort meg til et bedre menneske og har et annet syn på livet….. jeg ble inspirert av deg til å begynne og blogge selv. Du er bare en inspirasjon for meg og jeg digger deg 😉
Håper dere to hadde det fint på turen?!
Åhh, tuseen tusen takk!!! Fantastisk tur <3
Ååå så utrolig koselig video! Jeg er så glad for deg <3
Slutten var best, å skremme folk gir meg livsglede hahaha
Jeg aaner ikke om det er bare meg. Men typen din ligner veldig på han Adam i serien Adam og Eva som jeg så når jeg var liten. Hihi.
Awesome video btw! Elsker at du legger ut mer filmer. Dere er kjempefine sammen ❤
Hei! Dette har riktignok ikke noe med innlegget å gjøre.. Men på bloggerne, første episoden du er med i tror jeg. så har du på en svart, hvit mønstrete genser når du sitter foran kamera og snakker. Kjempefin! Hvor er denne fra?
kenzo, men veldig gammel 🙁
Så herlig video Anniken =D Elsker Island, savner allerede tilbake. Ha en fin dag 🙂
Kjæresten din ligner på Adam fra en sånn barneserie jeg så på som liten. Good vibes! 😀
Kjæresten din ligner på Adam fra en sånn barneserie jeg så på som liten. Good vibes! 😀
Liker musikksmaken din. Kanskje du vil like Stargazer – ISLAND
Er kjæresten din engelsk eller norsk? Elsker bloggen din <3
norsk!! <3