Smakte denne suppen første gang hos en venninne, og ble overrasket da jeg ikke engang liker søtpotet (iknow iknow). Men jeg synes ikke noe om at mat, som i middag.. skal være søtt? Skjønner? Uansett smaker denne suppen alt annet enn søtt. Ikke minst er den utrolig enkel å lage, selv om det ser noe komplisert ut på oppskriften. Fort går det også. Jeg ble servert denne med granateple på toppen, noe som ikke er i oppskriften. Men det anbefales på det sterkeste. Suppen får så mye mer liv, og den blir ikke like tung. Men heller frisk og god. Må prøves!!

Oppskrift finner du: HER

5 Responses to SØTPOTET SUPPE – OPPSKRIFT

Leave a reply