spørsmål delvis tatt fra Stella
Hvor jålete er du på en skala fra 1-10?: Jeg er ikke så veldig jålete i hverdagene, men jeg har en konstant krangel med meg selv når det gjelder sminke eller ikke sminke. Man liker jo å føle seg ekstra fin. Kanskje en sekser?
// How girly are you on a scale of 1-10 ?: I am not that stressed when it comes to my beauty routine, but I have a constant battle with myself when it comes to makeup or no makeup. I want to feel extra pretty. Maybe a six?
Hva er det første du ser på når du ser deg selv i speilet?: Haha, at leppene ikke har skrumpa inn og om håret er fint. Er håret fint = får jeg en fin dag. Slik er det bare, og slik har det alltid vært.
// What is the first thing you look at when you see yourself in the mirror? If the hair is okey = I´ll have a nice day. That’s the way it is!
Ditt aller første sminkekjøp?: Gøy at jeg husker det, men det var Max Factor sitt pudder i en eller annen avlang form med «gull deksel». Herregud som jeg styrte med det pudderet. Husker moren til en venninne av meg hadde det, derfor hadde venninnen min det og derfor ville jeg ha det.
// Your very first makeup purchase ?: Fun that I remember, but it was Max Factor’s powder in some oval shape with «gold cover». Oh, my God, I loved that powder. Remember my friends mother had it, therefore my friend had it and therefore I wanted it.
Renser du alltid ansiktet før du legger deg?: Nope, ikke hvis jeg ikke har hatt sminke på. Men jeg bruker alltid toneren min fra Fresh (som jeg endelig kan si at jeg har brukt over et år) på morgningen, alltid, uansett hva. Føler jeg må få av alt smuss som har samlet seg om natten.
// Do you always clean your face before you go to bed?: Nope, not if I haven’t been wearing makeup. But I always use my toner from Fresh (which I can finally say I spent over a year) in the morning, always, no matter what.
Hva er din favoritt duft?: Jeg har alltid brukt Miss blooming boquet fra Dior og det er den andre sier at lukter meg. men nå på vinteren har jeg for første gang likt å bruke en annen parfyme, og det er Zadig and Voltaire! Så nå har jeg tydeligvis en for både vinter og sommer.
// What is your favorite scent ?: I’ve always used Miss blooming boquet from Dior. but now in winter I have for the first time enjoyed using another perfume, and it is Zadig and Voltaire! So now I obviously have one for both winter and summer.
Har du noen gang laget egne produkter?: Jeg holder faktisk på å blander min egen hårolje fordi Gisou oljen er så innmari dyr å få til Norge.. så tenkte jeg kunne lage den selv. Lover å oppdatere dere på det, men må si jeg tviler… har nå kjøpt mye rare greier for å sette i gang eksperimentet! Ellers sverger jeg til havregrynsmasken jeg har blogget om før!! Havregryn, litt honning og varmt vann… put it on your face!
// Have you ever made your own products?: Actually, I am mixing my own hair oil because Gisou oil is so expensive to get to Norway .. so thought I could make it myself. Promise to update you, but have to say I doubt … have now bought a lot of weird stuff to get the experiment started! Otherwise, I swear to the oatmeal mask I’ve blogged about before !! Oatmeal, some honey and hot water … put it on your face!
Favoritt produkt i sminkepungen?: Brow gel fra benefit, som er super sticky.. og la mer leppomaden min. Svindyr, men oh lord den gjør mirakler jeg aldri har vært borti før. Skjønner hvor mye den har å si når jeg mister den og må bruke Carmex igjen til jeg får kjøpt en ny..
// Favorite product in the make-up bag ?: Brow gel from benefit, which is super sticky .. and La mer lip balm. Super expensive, but oh lord it does miracles I have never seen to before.
Siste kjøp på badet?: En lipgloss fra Urban decay jeg har i fargen «obsessed», men denne gangen i fargen «SPL» som er FULL av glitter. Samme farge, men med glitter til litt mer sene kvelder. Har begynt å digge lipgloss igjen, og denne ser så skummel ut da den er knæsj, men legger seg så nude og fint på leppene.
// Last purchase in the bathroom ?: A lip gloss from Urban decay I have in the color «obsessed» but this time in the color «SPL» which is FULL of glitter. Same color, but with glitter for the late evenings.
Foundation?: Jeg bytter mellom RMS i fargen 03 for litt mer bleke dager, og deretter Sensai på krukke i fargen Amber for de dagene med tan!
// Foundation ?: I switch between RMS in color 03 for a little more pale days, and then Sensai on jar in the color Amber for those days of tan!
Beste hårproduktet du har i skapet?: Jeg bruker batiste orginal, da jeg synes den gjør susen. Ellers er jeg veldig glad i Oribe sine produkter både til pleie og volum. Burde lage et innlegg om det igjen veldig snart!
// Best hair product you have ?: I use batiste original. Otherwise, I am very fond of Oribe’s products for both care and volume. Should make a post about it again very soon!
Er det en ting du aldri gjør på badet?: Jeg føner aldri håret. Virkelig aldri. Jeg liker det lufttørket, da får jeg mer fall!
// Is there one thing you never do in the bathroom?: I never blow dry my hair.. haha



Ville bare informere om at batiste sine tørrshampo kan få håret til å knekke hvis man bleier oppå(frisørenes værste frykt?)
Jeg har også tenkt på å prøve å lage en lignende gisou oljen, plis si ifra om det funker 😀 ha en god helg!
Hvor får du tak i Oribe sine produkter?
Gevir <3
Gøy lesning! Haha, jeg kjenner meg igjen i veldig mange av de! 😛 <3
https://siljealice.com