Jeg har fått mange kommentarer den siste tiden på at dere savner meg. Savner dype Anniken med alle tanker om verdens problemer, og ikke minst mine. Det virker som om dere nesten trenger det fra meg. At jeg kanskje er en av de som har delt mye, og nå ikke like mye. Og det er sant. Det er sant at jeg nesten må ha det vondt for å kunne skrive. Det høres kanskje rart ut, men sant. Det er bare sånn det er. Som noen av dere vet føler jeg at jeg har delt mer av meg selv enn jeg noengang har gjort. Nettopp fordi jeg har hatt ett kamerateam rundt meg siden Mai i fjor. Jeg har delt tårer, mislykka forsøk, drama og ikke minst sorg. Jeg har delt glede, latter og morsomme vitser. Jeg har delt alt. Jeg har gitt så mye av meg selv de siste månedene at jeg kanskje har glemt at dere ikke har sett noe. Men det er kanskje litt meningen også. Det kommer til et punkt der det stopper litt opp for hva man kan forklare med ord, selv for meg. Noen ting.. Noen ting har vært så dype, og uforklarende at jeg var nødt til å snakke av ren skjær panikk med et kamera i ansiktet. Jeg var for første gang nødt til å høre meg selv si det, for å så forstå problemet. Dere skal også vite at det har vært hektisk. Det har vært så mye at jeg har stresset rumpa av meg, og jobbet intenst for å få materialet til dere oppi det hele også. Det har vært en fulltidsjobb lenge. Dere må bare tro meg nå jeg sier at det kommer. Dere skal nå få følge livet mitt!? Hvor sinnsykt er ikke det. Jeg får helt gåsehud. Dere som har fulgt meg i alle herrenes år skal få se hvordan livet mitt faktisk fungerer, og jeg gleder meg. Jeg kommer til å skrive om hendelser som har skjedd. Om ting som har vært vondt. Det lover jeg. 

Hm. Rart med det hele. Jeg har gjort dette i 5 år, og selvom mange av dere tror dere kjenner meg. Kommer dere nok til å forstå at dere kanskje ikke gjør det. Dette er hele meg i stede for bare halve.. Men jeg håper dere kommer til å like det, men dette har ikke engang startet.

32 Responses to ANNIKEN, DU BLE FAKTISK MOBBET

  1. Elsker at du endelig er på bloggerne ❤ Jeg ser så mye opp til deg. Skulle ønske jeg kunne reist til Sandvika da du var der! Alt du skriver og deler betyr så ufattelig mye. Du aner ikke

  2. Jeg synest det er så spennende å følle deg å gleder meg slik til bloggerne hver kveld! Du er så motiverende, og etter serien sweatshop har jeg fått øynene mere opp for din blogg og hvor jeg handler mine klær! Så tusen takk for at du tar deg tid å bruker så mye av deg selv for å vise oss hvordan det ser ut på utsiden! Du er en ekte rollemodell å jeg gleder meg til å lese å se mer av deg!
    Jeg er bare nødt å spørre hvor kjøpte du din headdress (indianer hodeplagget)? Jeg elsker den!

  3. Tårene kom i klippet hvor du fikk tilbake ringen! Mistet min diamantring som jeg fikk av tanta mi i min konfirmasjon, og jeg ble så glad når din ble funnet! Gleder meg til å følge hverdagen din ✨

  4. Herregud, jeg elsker deg. Helt seriøst. Du er en så stor inspirasjon og hele deg, jeg elsker deg virkelig!

  5. Herregud for en herlig person du er!
    Endelig en ekte og ærlig blogger <3
    Personligheten din lyser ektehet, godhet og at du er dedikert. Disse egenskapene er dypt savnet i dagens bloggverden, og jeg er blodfan av deg!

  6. Hei ? jeg tror du får mange tilbakemeldinger på at du virker som en fantastisk god person. Bare hold fast på det, ikke la noe forandre den du er. Jeg leser folk lett og du er helt unik ❤ klem fra sol i nord

  7. Jeg begynnte å grine da foreldrene dine talte, herregud så sterke dere er sammen.
    Jeg har det også sånn, når det kommer til skriving. Jeg savner å skrive men jeg klarer ikke skrive når jeg
    ikke har det vondt. Livet blir for overfladisk når jeg har det bra, og det er rett og slett enklere å skrive når ting er sårt.
    Jeg skriver da bare for min egen del, men jeg elsker å lese om de dype tankene dine så ja takk, mer av de <3

    Jeg føler for å skrive i dag, fordi det gjør også litt godt. Og fordi det glasset med rødvin på kvelden gjør meg dyp eller dypere en vanlig :')

    Ha en fin helg fine vesen<3

  8. Jeg begynnte å grine da foreldrene dine talte, herregud så sterke dere er sammen.
    Jeg har det også sånn, når det kommer til skriving. Jeg savner å skrive men jeg klarer ikke skrive når jeg
    ikke har det vondt. Livet blir for overfladisk når jeg har det bra, og det er rett og slett enklere å skrive når ting er sårt.
    Jeg skriver da bare for min egen del, men jeg elsker å lese om de dype tankene dine så ja takk, mer av de<3

    Jeg føler for å skrive i dag, fordi det gjør også litt godt. Og fordi det glasset med rødvin på kvelden gjør meg dyp eller dypere en vanlig :')

    Ha en fin helg fine vesen<3

  9. Husker ikke hvilken episode det er fra, men måtte le litt da du dro ut dorull av vesken din! Er så herlig å se deg så jordnær midt oppi alt det overfladiske og den uviktige opprettholdelsen av en eller annen «perfekt» fasade. Den eneste grunnen til at jeg ser på Bloggerne er på grunn av deg, du er deg selv istedenfor å prøve å være som alle andre og det digger jeg! Fortsett å være den flotte jenta du er, så ærlig og sjenerøs <3
    Håper alt står bra til med deg i Budapest! 🙂

  10. Hei Anniken!

    Jeg har lest bloggen din i mange år nå. Helt siden teenage-boss, glitter og en rosa hverdag. Gjennom den vanskelige tiden din, gjennom alle de nye opplevelsene dine og gjennom en helt utrolig god utvikling. Du har blitt et så fantastisk godt menneske! Jeg har alltid tenkt at du har vært genuint god, at du ser det gode i folk og at du er jordnær. Men etter å ha sett deg i bloggerne og ikke bare lest om hverdagen sin på bloggen, og via instagram og snapchat så er jeg målløs. Du er så himla god. Du er det! Jeg kjenner jeg nesten blir misunnelig på de som er så heldig som har en venn som deg. Som bryr seg så om de, som setter de foran seg selv, som ønsker vennene sine alt godt uavhengig av om det «overgår» deg på noe vis. Du er et genuint godt menneske, og de finnes det få av. Jeg er så glad for at du har det bra nå. At du har funnet noe i livet ditt som gjør deg lykkelig, for om det er noen som fortjener en happy ending så er det du! Du har alltid vært en person jeg har relatert meg til, fordi vi har vært gjennom mye av det samme, men gud som jeg ser opp til deg nå. Til personen du er, til måten du er på, til deg. Du er fantastisk, så ærlig, så sjenerøs, så jordnær og ikke minst ekte. At du klarer det mitt i en verden hvor alt er så uekte er inspirasjon.

    Jeg vil bare si takk. Tusen takk for at du er den du er, og for at du kan være et forbilde for meg. Jeg er utrolig stolt av deg, familien, kjæresten din og vennene dine er uendelig heldig som har deg i sitt liv! <3

  11. Hei Anniken!

    Jeg har lest bloggen din i mange år nå. Helt siden teenage-boss, glitter og en rosa hverdag. Gjennom den vanskelige tiden din, gjennom alle de nye opplevelsene dine og gjennom en helt utrolig god utvikling. Du har blitt et så fantastisk godt menneske! Jeg har alltid tenkt at du har vært genuint god, at du ser det gode i folk og at du er jordnær. Men etter å ha sett deg i bloggerne og ikke bare lest om hverdagen sin på bloggen, og via instagram og snapchat så er jeg målløs. Du er så himla god. Du er det! Jeg kjenner jeg nesten blir misunnelig på de som er så heldig som har en venn som deg. Som bryr seg så om de, som setter de foran seg selv, som ønsker vennene sine alt godt uavhengig av om det «overgår» deg på noe vis. Du er et genuint godt menneske, og de finnes det få av. Jeg er så glad for at du har det bra nå. At du har funnet noe i livet ditt som gjør deg lykkelig, for om det er noen som fortjener en happy ending så er det du! Du har alltid vært en person jeg har relatert meg til, fordi vi har vært gjennom mye av det samme, men gud som jeg ser opp til deg nå. Til personen du er, til måten du er på, til deg. Du er fantastisk, så ærlig, så sjenerøs, så jordnær og ikke minst ekte. At du klarer det mitt i en verden hvor alt er så uekte er inspirasjon.

    Jeg vil bare si takk. Tusen takk for at du er den du er, og for at du kan være et forbilde for meg. Jeg er utrolig stolt av deg, familien, kjæresten din og vennene dine er uendelig heldig som har deg i sitt liv! <3

    Kos deg masse på tur!

  12. For noen fantastiske foreldre du har, som annerkjenner deg for alt det du har vært gjennom.
    Du skal være glad du har de som støtter deg, og forteller deg hvor stolte de er.

    Stå på, du er virkelig flink :- )

  13. I episoden sier du at du ikke vil kle deg etter temaet til festen og vill heller gjemme deg i skyggen til de andre- samtidig tar du på deg den største hodeplagget du kan få tak i, blir ikkje d litt feil?

  14. WOW for noen fantastiske foreldre du har <3 Jeg ble rørt til tårer, og ikke bare litt heller. Jeg var også offer for mobbing hele barneskolen og det har satt sine spor, selv om det hjalp å flytte langt vekk å starte på ungdomskolen hvor jeg ble en den av de populære, så er det likevel vondt å tenke tilbake på barndommen. Du er tøff og sterk og virkelig et forbilde for andre inge jenter <3

Leave a reply