Halla folkeeens, nå har jeg og Charlotte (www.chmb.blogg.no) akkurat sett på film, haha lenge siden jeg har ledd så godt av en komedie! syke greier!! Brides Maids! Se den folkens! Nå skal vi kose oss resten av kvelden! Blir innlegg av oss sammen i morgen også! Kos dere videre. 

 

Så fikk vi en syk ide… på 4 ord.

 

 

Haha, Karma…

Vi snakkes!

-A9

8 Responses to Every one have a crazy friend..

Leave a reply