20 Responses to HELE TUREN MIN FRA PARIS (VIDEO)

  1. Så herlig video <3 Du er så ekte og ærlig, det liker jeg skikkelig godt. Forresten utrolig pen uten sminke (også), naturlig skjønnhet.

  2. Nydelig video! kjenner meg skikkelig igjen i deg på en eller annen måte, forstår ikke hvorfor? gir meg frysninger. Du er en utrolig pen jente, må si jeg misunner din stil, og det faktum at det virker som du kler det aller meste.

  3. Nydelig video! Naturlig skjønnhet, og må innrømme at jeg misunner ditt utsende og det faktum at det virker som du kler det meste. Utrolig vakker sminke, den passet deg. Kjenner meg mye igjen i deg som person. Og er utrolig glad for at jeg har hatt muligheten til å følge deg oppover i noen år. Det gleder meg på mange måter at du har funnet kjærligheten, aner ikke hvorfor men det ga meg et håpe om at ikke alt enda er for sent.

  4. Hei! Hørte du nevnte Stockholm i videoen, og ser på gamle innlegg at du har vært der en del ganger.
    Skal dit i vinterferien med typen et par dager, og lurte på om du har noen forslag på hva vi bør gjøre?
    Hvor/hva bør vi spise/shoppe/drikke/besøke/oppleve?
    Takk for svar <3 <3

  5. Ååh digger deg virkelig! Så ut som en helt fantastisk tur, gleder meg helt sinnsykt til bildene kommer ut! Hvilket hotell bodde dere på/ hadde shoot på? Så helt amazing ut der<3

Leave a reply