TODAY`S SCHEDULE:
08:00 - Våkner, tar på meg morgenkåpen og setter meg i sminkestolen. Kaffe og frokost blir servert. 10:00 - Hår og sminke er ferdig, shooten starter og alle er på plass! 13:00 - Lunsj og deretter uber til aktivitet. Vi lagde makroner! 17:30 - Tilbake i leiligheten, shooten fortsetter. 20:00 - Ferdig med dag 1 og klar for middag! 00:30 - På plass i seng! 01:00 - Goodnight
· JEG ER UTSLITT ·
Kan ikke forklare hvor sliten jeg er akkurat nå, haha. Jeg er godt plantet i sengen med sminken på og er halvvåken. Dagen i dag har vært så lang at jeg orker ikke engang tenke på det. Som dere har skjønt er jeg i Paris sammen med Nelly.com for å shoote en Valentine kampanje! Gleder meg såå mye til å vise dere bildene, for dette blir amazing! Vi er i verdens mest fantastiske leilighet eid av en med nok cash money for å si det slik. Aldri sett noe lignende.. Røde negler, lepper, kjoler og tonnevis av blomster. Janni Deler og Vanessa Moe er også en del av kampanjen! Æææ, det blir så fint! Senere på dagen dro vi på en liten aktivitet for å lage makroner. Vel, la oss bare si det sånn at jeg aldri skal klage på en dyr makron igjen i hele mitt liv. GUD så lang tid det tar, og ikke minst jobb. Her snakker vi arbeid i en bitteliten klump. Jeg ble helt satt ut at noe kunne være så vanskelig og komplisert. Så det finnes ikke noe «ferdige» makroner som jeg innbiller meg at det gjør haha. Føler jeg skriver i søvne at the moment. Sorry, men nå må a mor legge seg. Skal opp rundt 7 i morgen for å shoote UTE! Orker ikke tenke på hvor kaldt det blir engang. MYE klaging, men også MYE gøy. Vi snakkes snart party people, I need some sleep!
// Can not explain how tired I am right now, haha. I am in bed with my makeup on and half awake. Today has been so long that I can not bear to even think about it. As you have guessed I am in Paris with Nelly.com to Shoot a Valentine’s campaign! Can not wait to show you the pictures, this is amazing! We are in the world’s most amazing apartment owned by one with enough cash money to speak. Never seen anything like this .. Red nails, lips, dresses and tons of flowers. Janni Deler and Vanessa Moe is also part of the campaign! It is so nice! Later today we went on a little activity to make macaroons. Well, let’s just say that I should never complain about an expensive macaroon again in my whole life. GOD so long it takes, not to mention job. Here we talk work in a tiny lump. I was devastated that something could be so difficult and complicated. So there is no «final» macaroons that I imagine that it was haha. I feel that I write this half asleep at the moment. Going up around 7 in the morning to SHOOT OUTSIDE! Can not bear to think how cold it gets. MUCH complaining, but also MUCH fun //







Looks pretty good!;)
https://www.blogellive.com
Du er så utrolig pen uten sminke. Øyevippene dine er til og dø av, får jeg spørre hvilken mascara du bruker på nellyshooten evnt hvilke falske vipper du bruker?
Ha en fin søndag videre.
Klem
Lancome <3