TODAY I`M WEARING:

T-skjorte: HER
Skjørt: HER 
Jakke: Zara
Sko: HER

· ENDA EN STOR SHOOT MED NELLY.COM ·

Hola amigos! I dag går turen til vakre Paris.. Igjen. Haha, føler jeg har vært en god del ganger der allerede, men gleder meg like mye hver gang. Nå er det Valentines shoot med Nelly, og jeg tenkte å filme alt fra start til slutt. Jeg har også med meg Martine og Kaia som også var med til Los Angeles. Tror alle er like små deppa for at vi ikke er i de varmere strøk så hele gjengen slengte deg på. Sant skal sies at jeg skal reise veeeldig mye de neste månedene, hehe. Maur i rompa 1,2,3. Merker jeg har superdårlig tid i det fingrene fyker over tastaturet her. Prøver å ikke skrive som en idiot samtidig som jeg prøver å informere dere om at jeg skal på tur. Vel, skrivende stund sitter jeg med brødskiven i hånden, flyet mitt går om 4 timer og jeg har verken pakket eller funnet ut hvordan jeg skal komme meg fra A til Å. Surrete og stresset som alltid. Så lenge jeg kommer meg på flyet skal vel alt uansett være ok. Gleder meg til to stappfulle dager i Paris med sminke hår og shoots! Tror det blir dødsbra og jeg gleder meg til å bli litt dillet meg igjen. Vi snakkes veldig snart!

// Hola amigos! Today, the trip goes to beautiful Paris .. Again. This time for a Valentines shoot with Nelly and I thought filming everything from start to finish. I also have with me Martine and Kaia who also was with me to Los Angeles. Truth be told that I will be traveling sp much the next few months, hehe. Ants in my ass 1,2,3. Trying to not write like an idiot while I try to inform you that I’m going on tour. Well, am sitting in my chair with a sandwich in my hand, my plane is departing in 4 hours and I have neither packed or figured out how to get from A to B. Stressed as always. As long as I get on the plane… Looking forward to two packed days in Paris with makeup hair and shoots! We’ll talk very soon //

14 Responses to JEG REISER TIL PARIS ✈

  1. Så bildene dere tok forrige gang, fy søren så retusjerte!! Fatter ikke at du støtter oppunder sånt?? På disse bildene er du naturlig vakker, og du ser normal ut. Litt rynker og mørke ringer er NATURLIG, synes det er tragisk at Nelly retusjerer hele deg 🙁

  2. Herregud, så lekkert antrekk, det kledde du godt! Håper du koser deg masse på shoot fine deg 🙂 Gleder meg til det kommer ut! I need some inspiration…. <3 Klem klem

  3. Har faktisk aldri lagt igjen en kommentar her, så tenkte det var på tide. Er fra Stavanger, og så deg faktisk en gang ute på byen, husker jeg ropte høyt ANNIJOR og bare high five, haha.. Nei, du er bare såå flink til å skrive, så flink til å snakke for deg i videoene dine også er du jo døøødsflott! Stå på med det du driver med, du har virkelig en stemme i dette «gamet» som bør bli hørt og jeg heier på deg:)

Leave a reply