
♥Seeeelfie! Haha ♥Sniktitt på nytt design ♥Enda en helg med jentene

♥ Visdomsord, hehe ♥Klar for å bake! ♥Gikk moteshow for BS

♥Julelys i Drammen ♥Photoshoot i Gøteborg ♥CARA

♥Photoshoot! ♥Selfieee igjen… ♥Maddepadde eter, haha

♥Ute med jentene! ♥Madeleine mekker mat ♥Photoshooot!
Sent blogginnlegg idag folkens! Haha, sover på skolen idag sammen med klassen, så har ikke fått muligheten til å blogge! Satt forresten på negler idag, og gleder meg til å vise dere det! Ble suuuuper fint! Så må dere jo følge meg på INSTAGRAM! @annijor
Hva heter dere på Instagram?
-A9


kjempe fin blogg!
kristineaurora: Tusen takk <3
Elsker bloggen fin, veldig inspirerende !
Stå på Anniken 🙂
Du er så nydelig!
Skulle du for en eller annen grunn ville følge en trebarnsmamma i trening, så heter jeg @mammamoen på instagram 😉 hehe
steffeen hette eg på insta 😀 følg meg pls! 😀
Åå, herlige bilder! emiliedanielsen, heter jeg på insta! 🙂 <3
Så gøyt at du spør hva vi heter! Jeg heter andrine_isolde!;))
Masse fine bilder 😀
Du er så vakker!
Du er så skjønn! Elsker bildene
Masse fine bilder, må helt ærlig si, du er så pen 🙂 Må alltid innom bloggen din 😉
Hei anniken!
Vil du fortelle hvor den sorte kjolen på «ute med jentene» er fra? Ser såå fin ut!
Klem
Jeg elsker bloggen din.💗
Jeg heter martinekarlsen00 på instagram 💗
Jeg har intsagram ja 🙂
irenesandmoen heter jeg der 🙂
@birgitteaarland på instagram 🙂
Kjempe fine bilder!
Du er virkelig urettferdig pen! ååååh
Camilla: ouff, nei! haha, men tusen takk søte deg <3
Iselin Renée: tusen takk <3
Birgitte Aarland: skal ta en titt! <3
Irene: da skal jeg ta en titt <3
Martine: tusen takk!! <3 skal sjekkes
Vilde: den er fra sheinside<3
mina25: åhh så koselig å høre!, tusen takk <3
Solveig: takk takk <3
Andrea: tuuuusen takk! <3
Hanne Lisa: thanks :*
Andrine isolde: skal ta en titt vet du! 🙂
steffen :D: skal sjekke vet du <3
Mamma Moen: det skal sjekkes vet du 😉 <3
Ingvild: takk!! <3
Kristiane: tusen takk <3
Jeg følger deg allerede, du er så nydelig!! <3
Heter @landsvik 😀
heter kajapedersen på instagram 🙂
Du er så nydelig! <3
@bollemalin på instagram om det er interessant, haha (:
Wow, du er så fantastisk nydelig og ikke minst flink, Anniken! Så gøy å følge med på alt du klarer og takler!
Jeg heter benedicteal på instagram 🙂
Jeg bare elsker bloggen din, du kommer med så mye bra! <3
Ja, jeg har instagram; emiliess1999
Jeg heter ingasvarstad! Elsker bloggen din Anniken<3
Elsker bloggen din… kan du skjekke instagramen min <3
Elsker bloggen din… kan du skjekke instagramen min <3 monikaj03 heter jeg på instagram<3
Du tar så utrolig fine bilder og er så nydelig!! Jeg heter idastenersen på insta:)
Er det dig der har tegnet cara ?☺️
Min instagram er: annabirch
Hilsen din danske læser 😉
Fine!
dimandilirforme 😀
Diman Dilir: <3
Julieeee: takk<3
Anna: det er ikke meg nei! <3
Ida Stenersen: tusen takk <3
Monika: i will <3
Monika: <3
Inga: tusen takk! <3
Emilie: tusen takk! <3
Benedicte: tusen takk! Gøy å høre <3
Malin: <3
Kaja Pedersen: den er god! <3
Hege: takk<3
Elsker bloggen din, du er herlig 🙂 Instagramen min er ingriid1711
Ingrid: skal sjekkes <3
Julesish heter jeg! Elsker deg, bloggen din og instagram-profilen din. 🙂 Hva slags program bruker du får å redigere bildene slik i runde kanter?
juliekkhh: pixlr! <3