T-skjorte:HER / Skjørt:HER / Sko: HER / Glidelås ring:HER / Knuckle ring:HER / Belte: Primark

Å vips, så var blogglysten tilbake. Haha, jeg kan sammenlignes med en berg og dalbane! Er ikke alltid jeg har like mye inspirasjon eller kreativitet. Den uken her har jeg egentlig bare vært altfor trøtt, og om noen zoomer inn disse bildene lover jeg at dere ser to store poser under øynene på Anniken! Blææ, jeg er så trøtt. Vet ikke om det er fordi jeg legger meg altfor sent eller pga av alle marerittene mine. Jeg våkner brått klokka 3-4 hver eneste natt og da er jeg så redd for både meg selv og alt rundt meg at jeg kunne skreket. Sliter noe forferdelig med dette surret og det føles så altfor ekte. Haha, hva er det jeg egentlig ikke sliter med? Må le, jeg er jo ikke akkurat den typen som er redd for meg selv på noen måte. Jeg tåler både ett knall og ett fall, men den drømminga? Den stresser meg noe veldig. Det sies det er arvelig også, mamma sliter med det hun å. Får håpe jeg vokser det av meg. Uansett! Nå er det snart heeeelg!!! Haha, om noen skal sove lenge? Oh yes. Så tenkte jeg også å komme med ett innlegg til dere litt senere! Har en liten overraskelse!  Vi snakkes! 

-A9

8 Responses to Leather skirt and gold

Leave a reply