HVILKEN ER DIN FAVORITT?
Det begynner å bli vår ute, og i dag våknet jeg til skinnende sol. Herlig? Jeg liker det sånn. Ikke for varmt, ikke for kaldt. Skal ærlig si at jeg ikke er fan av varmegrader over 22, for å si det mildt. Jeg hater å renne bort, og liker det mildt. Været er helt nydelig, og påske følelsen strømmer inn når man ser alle som kommer sagte men sikkert ut i varmen. Tar seg en kald øl, og koser seg. Fantastisk! Gleder meg til å komme igang med påskeferien selv!
♥
// Today I woke to bright sunshine. I like it that way. Not too hot, not too cold. Will honestly say that I am not a fan of heat degrees over 22. I hate to sweat away.. The weather is absolutely beautiful and the the Easter feeling is here. You can see people everywhere, taking a cold beer, and enjoying themselves //



Elsker outfitten nede i venstre hjørne<3
Definitivt nummer 3 !! Men alle så dødskule ut på deg da 🙂 God lørdag!
Det må være nummer to 🙂 Ønsker deg en fin påske, Anniken! Kos deg masse.
Helt enig i at det er fantastisk å se alle som kan komme seg ut å nyte en dag i det fine været fortiden!
åååå, du er så jæææævla kul!! Digger deg! Alt du tar på deg er jo bare sinnsykt kult!
Synest alle kledde deg helt nydelig Anniken! men visst jeg skal velge så må det bli nummer fire, bare elsker di skoene og di passet deg helt perfekt! ha en nydelig påske Anniken!
elsker nr.5 og 6 !!
Hvilket kamera og hvilken linse er det du bruker? du er bomb. elsker alle helt ærlig.
canon 6d og objektivet 80mm 1,2
Deffinitivt nr 3, elsker kombinasjonen 😀 @celinelee1 på instaaa
Synes egentlig alle antrekkene var helt smashing! Alle er gjennomførte og inspirerende! Likte kanskje best nr 1, 3 og 4 <3
Håper du har en nydelig påske, Anniken! 🙂
Min favoritt er deg!
mine favoritter er de to midsterste:-)
the second and the fourth are my favs !! 🙂
Herreguuuud, stilen fin! ON FIRE!
– birgithe.com