5 Responses to HAPPY VALENTINE!

  1. Så nydelig Anniken! Fikk tårer i øynene. Det er så godt å se kjærlighet som treffer sjelen, ubetinget og nakent. Det er ikke så ofte mennesker tør å vise sånt. Spesielt ikke i vårt samfunn, hvor alt er basert på det ytre og status.
    Og du inspirer Mennekser til å åpne hjertet sitt
    <3

Leave a reply