Så nydelig Anniken! Fikk tårer i øynene. Det er så godt å se kjærlighet som treffer sjelen, ubetinget og nakent. Det er ikke så ofte mennesker tør å vise sånt. Spesielt ikke i vårt samfunn, hvor alt er basert på det ytre og status.
Og du inspirer Mennekser til å åpne hjertet sitt
<3
Fy faen det der var så romantisk at jeg fikk vondt i magen. Hilsen ei misfornøyd halvsingel merr
Så utrolig fin film! Jeg er så glad for å se deg lykkelig! <3 Håper du har hatt en kjempefin valentines
Så nydelig Anniken! Fikk tårer i øynene. Det er så godt å se kjærlighet som treffer sjelen, ubetinget og nakent. Det er ikke så ofte mennesker tør å vise sånt. Spesielt ikke i vårt samfunn, hvor alt er basert på det ytre og status.
Og du inspirer Mennekser til å åpne hjertet sitt
<3
Vakker video, Anniken! Kjærleik!<3
At en kan bli så trist av å se en så fin og romantisk film……. Vakkert <3